HTML

Erasmus Valenciában

Beszámoló arról, hogy az Erasmus programnak köszönhetően hogyan borzoljuk fél éven keresztül a spanyolok idegeit... vagy Ők a miénket :) 1 félévet töltünk Valenciában, hogy megismerjük a spanyol szokásokat, mentalitást és hogy kipróbáljuk magunkat távol otthontól.

Fényképek

Időjárás

Friss topikok

Linkblog

Elmerülve a beadandó gyártásban

2008.10.23. 15:39 :: *Anna*

Hát igen, marketing szakosként nem újdonság, hogy beadandók hadát kell írni. Most épp a globalizáció hatásait elemezgetjük Anitával, rém izgalmas mondhatom :) A többi tárgyra is alakulnak a feladatok, a stratégiai menedzsmenten Anitával ketten fogunk belemélyedni a Tesco titok rejtelmeibe. A commercial management tárgyon a Neutrogena elemzése zajlik majd Amelie-vel, a francia csoporttársunkkal. Az utolsó tárgyunkhoz pedig a Hotusa Hotels szállodalánc marketing tevékenységét és stratégiáját fogjuk elemezni két valenciai csoporttárssal. Hát... meglátjuk mi lesz :) Bár az össz problémánk, hogy itt közben zajlik az élet, a beadandók határidejei pedig 1-2 napos eltéréssel vannak, de megoldjuk :) Eddig is mindent megoldottunk :)
Ja, és persze majd mindent prezentálni kell, de azzal sztem nem lesz gondunk, hogy emberek elé kiálljunk és beszéljünk :) Ez vhogy szokott menni Anitának meg nekem :)
De amíg ezeket írjuk kicsit lassabban reagálok mailekre, szal bocsi mindenkitől. Ja és Viktor, a könyves mailt megkaptam, megoldható, csak 1-2 hét kellene most nekem, de utána megnézem mit tehetek :)

Kicsit más, csak már nem akarok neki új postot... a nagy alkotás közben pihi címszó alatt néha néha Narancsvidéket nézek Normannal, a francia lakótárssal. Tegnap megvette a következő évadot az itteni nagy bevásárlóközpontban, és röhögnöm kellett, mert rájöttem, hogy világnyelv vagyunk :) Ugyanis a dvd-n három nyelv van: spanyol, angol és magyar :) Feliratoknál ugyanez. Hogy miért pont a magyar a harmadik azt nem értem, de vicces volt konstatálni, hogy itt ez a harmadik legfontosabb :) Mondtam is Normannak, hogy a francia nyelv elbújhat mögöttünk, ideje lenne Neki is magyarul tanulni :)


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holavalencia.blog.hu/api/trackback/id/tr52728213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktorín 2008.10.23. 17:33:08

Elolvastam, megértettem, örülök.:) Akkor hát várok türelmesen...a fotókra is...:)

Viktorín 2008.10.23. 17:35:36

Írtad hogy felvettél egy tárgyat spanyolul is. Akkor ott spanyolul írod a beadandót? Vagy abból pont nincs feladat?

Class 2008.10.24. 20:40:41

Háááát igen, a beadandók....ugye-ugye sok időt elvesznek a partizásbol?! :P ...noh de majd csak meglesznek idöben! Mellesleg vicces hogy ott a magyar a dvd-n, habár végülis R2-ben vannak ökis és mi is... ;)

*Anna* 2008.10.25. 22:55:58

A spanyol tárgy... erre mondják itt, hogy "impossible", vagyis lehetetlen, ezért letettem róla több csoporttárssal együtt, és egy egész hete az angol csoportba járok. Ez így mindenkinek jobb, a nő ugyanis érthetetlen, hadarja pöszén a spanyol szakmai szavakat, plusz 10 beadandó van egy félévben, így meggondoltam, hogy kell-e ez nekem. Mert nem értettem semmit de semmit abból amit elmondott az órán, hiába készültem előre, fordítgattam a ppt diáit. Hát ennyi...
süti beállítások módosítása