Hát igen, marketing szakosként nem újdonság, hogy beadandók hadát kell írni. Most épp a globalizáció hatásait elemezgetjük Anitával, rém izgalmas mondhatom :) A többi tárgyra is alakulnak a feladatok, a stratégiai menedzsmenten Anitával ketten fogunk belemélyedni a Tesco titok rejtelmeibe. A commercial management tárgyon a Neutrogena elemzése zajlik majd Amelie-vel, a francia csoporttársunkkal. Az utolsó tárgyunkhoz pedig a Hotusa Hotels szállodalánc marketing tevékenységét és stratégiáját fogjuk elemezni két valenciai csoporttárssal. Hát... meglátjuk mi lesz :) Bár az össz problémánk, hogy itt közben zajlik az élet, a beadandók határidejei pedig 1-2 napos eltéréssel vannak, de megoldjuk :) Eddig is mindent megoldottunk :)
Ja, és persze majd mindent prezentálni kell, de azzal sztem nem lesz gondunk, hogy emberek elé kiálljunk és beszéljünk :) Ez vhogy szokott menni Anitának meg nekem :)
De amíg ezeket írjuk kicsit lassabban reagálok mailekre, szal bocsi mindenkitől. Ja és Viktor, a könyves mailt megkaptam, megoldható, csak 1-2 hét kellene most nekem, de utána megnézem mit tehetek :)
Kicsit más, csak már nem akarok neki új postot... a nagy alkotás közben pihi címszó alatt néha néha Narancsvidéket nézek Normannal, a francia lakótárssal. Tegnap megvette a következő évadot az itteni nagy bevásárlóközpontban, és röhögnöm kellett, mert rájöttem, hogy világnyelv vagyunk :) Ugyanis a dvd-n három nyelv van: spanyol, angol és magyar :) Feliratoknál ugyanez. Hogy miért pont a magyar a harmadik azt nem értem, de vicces volt konstatálni, hogy itt ez a harmadik legfontosabb :) Mondtam is Normannak, hogy a francia nyelv elbújhat mögöttünk, ideje lenne Neki is magyarul tanulni :)