HTML

Erasmus Valenciában

Beszámoló arról, hogy az Erasmus programnak köszönhetően hogyan borzoljuk fél éven keresztül a spanyolok idegeit... vagy Ők a miénket :) 1 félévet töltünk Valenciában, hogy megismerjük a spanyol szokásokat, mentalitást és hogy kipróbáljuk magunkat távol otthontól.

Fényképek

Időjárás

Friss topikok

Linkblog

Albi

2008.09.17. 16:26 :: MATEO

 nappali

fiú fürdő

közös fürdő ( mert csak itt van melegvíz :p)

Norman szobája

 

Eugenio szobája

konyha

 

csaj-szoba

 Máté szobája

kilátás a teraszról :)


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://holavalencia.blog.hu/api/trackback/id/tr62661682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Anna* 2008.09.17. 21:35:52

Igen, igen, a bal alsó képen a háttérben az a tenger... 5 kemény percre :) Több magyarázat sztem nem kell az albihoz :)

Class 2008.09.17. 22:37:08

Aszta dejó...nagyon pöpec az albi....hát ehez képest az én albim semmi...ahol kemény 110eurot fizettem egy buturozatlan 5x3-as szobárt! pfuj finlandia!

Class 2008.09.19. 23:56:23

zárójelben --> (koorigálom magam, én 220eurot fizettem /hó a lukamért!) :P

Bea :o) 2008.09.21. 07:52:01

Az albi nagyon tuti!!! Jól választottátok ki a csaj szobát! :o)
Asszem most mindenk csöpög és irigykedik... (én is) Pussz mindenkinek! (kicsit késve, de eljutottam a blogotokra)
süti beállítások módosítása